+421 915 420 295 +421 915 420 295 | PIRMDIENA - PIEKTDIENA 9:00 - 16:00
Facebook Youtube Instagram
Lēti aerosoli - Interneta veikals
0
Grozs
Košík
0,00 €

Menu

Sūtījumu apdrošināšana - noteikumi un nosacījumi

Sūtījumu apdrošināšana - pakalpojumu sniegšanas noteikumi

Lacnepostreky piedāvā pircējiem pārliecību, ka gadījumā, ja transportēšanas laikā tiek bojātas preces, ko pircējs iegādājies no SIA Lacnepostreky, tiek sniegts pakalpojums "Sūtījumu apdrošināšana", lacnepostreky s.r.o. izskatīs pretenziju pēc iespējas ātrāk saskaņā ar šiem noteikumiem un nosacījumiem.

I. Pakalpojuma definīcija

  • Lacnepostreky s.r.o. apņemas pēc pakalpojuma iegādes prioritāri izskatīt pretenzijas par pārvadāšanas laikā bojātām precēm.
  • Tas attiecas uz visiem Lacnepostreky.sk piedāvātajiem transporta veidiem.
  • Pircējam ir 14 dienas, lai izmantotu pakalpojumu no preču piegādes brīža.
  • Pakalpojumu var iegādāties tikai vienu reizi vienā pasūtījumā. Pakalpojums attiecas uz visām pasūtījumā iekļautajām precēm.
  • Pakalpojums nav apdrošināšana vai kāds cits pakalpojums, kas tiek sniegts apdrošināšanas darbības ietvaros.

II. pakalpojuma iegāde kopā ar precēm

  • Katram pircējam ir iespēja iegādāties pakalpojumu kopā ar katru preču pasūtījumu, kuram tiek piedāvāts pakalpojums.
  • Pircējs samaksā pakalpojuma cenu vienlaikus ar precēm, ar kurām iegādājas pakalpojumu.
  • Pakalpojums ir skaidri norādīts pirkuma kvītī
  • Pakalpojuma cena ir EUR 0,5 ar PVN (EUR 0,42 bez PVN).

III. Pakalpojuma atpirkšana

  • Šo pakalpojumu nav iespējams atpirkt.

IV. Pakalpojuma piemērošanas metode

  • Lai atpirktu pakalpojumu, pircējam ir skaidri jāinformē pārdevējs, ka viņš vēlas atpirkt pakalpojumu.
  • Pakalpojuma izmantošana ir iespējama tikai vienā no šādiem veidiem
    • personīgi Lacnepostreky filiālē;
    • attālināti, izmantojot e-pastu vai klientu apkalpošanas līniju, un šajā gadījumā ir nepieciešama bojātā sūtījuma foto dokumentācija; pēc tam Lacnepostreky s.r.o.vienojas ar pircēju par veidu, kā bojātās preces nogādāt atpakaļ noliktavā (vai nu nododot tās filiālē, vai arī Lacnepostreky organizētajā savākšanas reizē, vai arī nosūtot preces uz norādīto adresi:



Lacnepostreky Brnianska 2343 911 05 Trenčín

  • Ja preces nosūta pircējs, precēm jābūt atbilstoši iepakotām transportēšanai, lai neradītu papildu bojājumus.
  • Sūtījuma bojājumu gadījumā pircējs
    • Piegādā Lacnepostreky visu informāciju, kas nepieciešama, lai izmantotu pakalpojumu, t. i., jo īpaši Lacnepostreky iegādāto preču identifikāciju; ja pakalpojums netiek izmantots filiālē, arī bojāto preču fotogrāfijas, un
    • nodot preces, tostarp visus piederumus, Lacnepostreky vai nogādāt tās veidā, par ko vienojās paziņojuma iesniegšanas brīdī. (ja vien Pircējs un Lacnepostreky nav vienojušies, ka neviena no pusēm neuzstāj uz preču atdošanu atpakaļ Pārdevējam)..

Tikai pēc tam, kad ir izpildīti iepriekš minētie nosacījumi, sākas termiņš, kurā jāizskata pretenzija par bojātu sūtījumu.

V. Pārvadājuma pretenzijas izskatīšana pēc tam, kad pakalpojums ir pieprasīts

  • Ja pakalpojums tiek pieprasīts 3 dienu laikā pēc preču piegādes: Lacnepostreky filiāle nekavējoties informē pircēju par to, vai viņa pretenzija ir vai nav pieņemta, ja vien tas nav sarežģītāks gadījums, kas prasa tehniķa vai pārvadātāja novērtējumu. Šādā gadījumā mēs informēsim pircēju 24 stundu laikā pēc pretenzijas iesniegšanas (derīgs tikai darba dienās). Ja pretenzija tiks novērtēta kā pamatota, Lacnepostreky piedāvās pircējam konsultāciju par iespējamiem pretenzijas risināšanas veidiem (piemēram, preces nomaiņa, naudas atmaksa utt.).
  • Ja pretenzija par pakalpojumu tiek iesniegta 4 līdz 14 dienu laikā pēc preču piegādes, izmantojot kādu no iepriekš minētajiem veidiem, Lacnepostreky informēs pircēju.24 stundu laikā pēc pakalpojuma pretenzijas saņemšanas, kāda būs turpmākā rīcība saistībā ar klienta iesniegto transporta pretenziju (spēkā tikai darba dienās).

VI. Pakalpojumu nevar pieprasīt:

  • Atkārtoti vienam un tam pašam produktam.
  • Precēm ar bojātām aizsargplombām, informatīvām uzlīmēm, sērijas numuriem vai precēm, kurām ir nolietojuma pazīmes lietošanas dēļ utt.
  • Preces bojājumi, kas nav radušies pārvadāšanas laikā, t. i., piemēram, bojājumi, kas radušies
    • preču mehāniskiem bojājumiem,
    • elektriskie pārspriegumi (redzami sadegušas detaļas vai shēmas plates),
    • preces lietošana apstākļos, kas neatbilst pārdevēja vai ražotāja tieši paredzētajiem vides temperatūras, putekļainības, mitruma, ķīmiskās un mehāniskās iedarbības apstākļiem,
    • nepareiza uzstādīšana, lietošana, ekspluatācija vai nolaidīga rūpes par precēm,
    • ja prece vai kāda tās daļa ir bojāta ar datorvīrusu,
    • ja defekts izpaužas tikai programmatūrā, kuras likumīgu iegādes veidu pircējs nevar pierādīt, vai izmantojot neatļautu programmatūru un palīgmateriālus,
    • preces ir bojātas pārmērīgas slodzes dēļ vai lietojot tās pretēji dokumentācijā vai vispārējos principos izklāstītajiem nosacījumiem,
    • nekvalificēta manipulācija vai parametru maiņa,
    • preces, kuras pircējs ir pārveidojis (krāsojis, locījis utt.), ja defekts radies šādas pārveidošanas dēļ,
    • nepareizi veiktas BIOS vai programmaparatūras atjaunināšanas gadījumā,
    • preces ir bojātas dabas stihiju vai nepārvaramas varas dēļ,
    • nepareizas vai kļūdainas programmatūras izmantošana,
    • nepareizu vai neoriģinālu palīgmateriālu izmantošanu vai par jebkādiem no tā izrietošiem bojājumiem, ja vien šāda izmantošana nav ierasta un nav iekļauta pievienotajā lietošanas instrukcijā.
  • Pakalpojums neattiecas uz gadījumiem, kad, īstenojot pakalpojumu vai īstenojot tiesības, preces transportēšanas laikā no pircēja pie pārdevēja radušies bojājumi.pircēja - patērētāja tiesības atteikties no līguma likumā noteiktajā 14 dienu termiņā no preču piegādes, par ko ar pārvadātāju ir vienojies pats pircējs.
  • Pakalpojums neattiecas uz nepiegādātu sūtījumu apstrādi.

VII. Pakalpojuma nodošana

  • Pakalpojuma nodošana trešai personai nav iespējama.
  • Pakalpojuma nodošana ir spēkā tikai tad, ja pakalpojuma sniegšanas ietvaros pircējam tiek nosūtītas aizstājējpreces un šīs preces ir bojātas pārvadāšanas laikā.

VIII. Pakalpojuma izmantošana un pakalpojuma izbeigšana

  • Pakalpojums tiek sniegts brīdī, kad preces tiek piegādātas pircējam.
  • Ja pircējs ir patērētājs, viņš piekrīt pakalpojuma sniegšanai pirms 14 dienu atteikuma termiņa beigām, nenorādot iemeslu.un apzinās, ka pat tad, ja šīs likumā noteiktās tiesības tiek izmantotas pēc preču piegādes, viņam/viņai nav tiesību uz pakalpojuma cenas atmaksu.
  • Lacnepostreky atmaksās pircējam pakalpojuma cenu, ja tas neizpildīs savu pienākumu atrisināt sūdzību noteiktajā termiņā.

Bratislavā 20.12.2022